Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем ... Няма Ток

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем ... Няма Ток

    Здравейте , снощи се случи много странен проблем , исках да запаля колата обаче само светнаха лампите за секунда и веднага изгаснаха и след това по таблото нищо не свети тоест колата няма контакт , днес проверих всички предпазители и са здрави , лампите навсякъде светят компа работи слуша се радио и нямам идея какъв е проблема , моля за съвет
    Alfa Romeo 166 2.4 JTD

  • #2
    провери си клемите на акумулатора, масата на минуса, клеморед.
    мисли, преди да дейсваш !!!

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от sonchev Покажи съобщение
      провери си клемите на акумулатора, масата на минуса, клеморед.
      Подкрепям
      sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от MC_G Покажи съобщение
        Здравейте , снощи се случи много странен проблем , исках да запаля колата обаче само светнаха лампите за секунда и веднага изгаснаха и след това по таблото нищо не свети тоест колата няма контакт , днес проверих всички предпазители и са здрави , лампите навсякъде светят компа работи слуша се радио и нямам идея какъв е проблема , моля за съвет
        Провери клемореда на контактния ключ. Ако е клема или маса на акумулатора, всичко по таблото ще ти изгасне чак когато завъртиш ключа в положение "Стартер".
        ...
        155 1,6 TS 16V `96
        166 2,4 JTD `99
        147 1,9 JTDm 8V `07

        Comment


        • #5
          Клемите са наред , ВСИЧКИ предпазители за здрави , слагам ключа и на която и да е позиция няма никой нищо не свети по таблото , а този клеморед къде е ?
          Alfa Romeo 166 2.4 JTD

          Comment


          • #6
            Би трябвало да е на контактния ключ отзад.Свали кората под волана и ще го видиш.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              колега какво стана с колата? намери ли проблема, ели това ще е поредната недописана тема. ?
              мисли, преди да дейсваш !!!

              Comment


              • #8
                Ами колега чакам съвети ... от хора които се занимават с това . Иначе няма развитие вчиско е здраво кадето се сетиш просто няма никой на таблото на какво се дължи това е загадка за доста хора които питах и ми казаха къде да търся проблема
                Alfa Romeo 166 2.4 JTD

                Comment


                • #9
                  колега като за начало трагнете от захранващия кабел, точно след клемата на + има едно сеидинение, проверете го него, вижте дали идва ток до клемореда, проверете голямите бушони да не би да е клеасал някои и да не дава хубаво контакт. като има развитие по колата, а това дано да е скоро, пиши. аиде успех
                  мисли, преди да дейсваш !!!

                  Comment


                  • #10
                    Не вярвам ,че не сте се сетили,ама замери го пак тоя акумулатор. Ако не е това, виж релета. Нищо друго не ми идва на акъл, нека да кажат и другите ,дето са препатвали...
                    Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

                    EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

                    Comment


                    • #11
                      След проверки с уреди и 2 часа по късно се разбра че в реле след смяната се оправи проблема , обаче ... както е запалена колата и се пуснат фаровете изгасва , а ако се пуснат в движение предърпва и поне не гасне явно има и някаде пак проблем незнам дали е защото е с ксенони слагани а не фабрични , някой ако има идея да сподели
                      Alfa Romeo 166 2.4 JTD

                      Comment


                      • #12
                        колега може да ти е смешно но проверете клемата на динамото и стартера ако е хлабава ще ви прави тези номера.
                        Last edited by sonchev; d.m.y г., 09:52.
                        мисли, преди да дейсваш !!!

                        Comment


                        • #13
                          Динамото дали зарежда, акумулатора дали има ток... Защото наскоро се сблъсках с такъв проблем. Динамото спря да зарежда и акумулатора свърши и към края на тока така предърпваше. Оказа се вкопани четки в колектора. Та така.

                          Като откриете проблема пиши.

                          Поздрави
                          алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
                          алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.

                          Comment

                          Working...
                          X